Le Pirate


Bu aksam  burada yaşayan  yakın bir dostumuz Ayşe abla annemle beni Cenevre’ye yakın bir Fransız kasabası olan Ferney Voltaire’de  Le Pirate isimli bir balık lokantasına davet etmişti. İsmi korsan olsa da ortam aksine gayet şıktı. 



Hemen bize ayrılan küçük bir süs havuzunun yanındaki masamıza yerleştik.. Fransızca bilmeyen bu bünyelere  menüden yemek seçmekte Ayşe abla yardımcı oldu.
Masaya oturur oturmaz ortaya zeytin ezmesiyle küçük ekmeklerimiz geldi. Zeytinin her türlüsünü çok sevdiğimden midir bilinmez afiyetle mideye indirdim kendilerini.


Daha sonra somon fümeli küçük birer antre  ve hemen ardından da mercimekli bir sosun üzerinde Saint-Jacques midyelerimiz sofraya arz-ı endam ettiler.



Ana yemek olarak ben Somon balığı istemiştim. Pişman da olmadım çok lezzetliydi.


Şimdi tatlılarımız gelir derken bu keçi peynirli fıstık bizlere süpriz yaptı:



Son olarak tatlı tabaklarımız havai fişekler eşliğinde masamıza geldiler :P



Davetli olduğumuz için fiyat konusunda bir şey söyleyemeyeceğim, buradan Ayşe ablaya ‘’Kesene bereket.’’ diyor ve mide fesatı geçirmeye yatağıma doğru yollanıyorum.


0 yorum oku / yaz:

Yorum Gönder