Jura'da Macera Parkuru

Uzun zamandır bir macera parkuruna gitmek istiyordum. Macera parkurunun ne olduğunu kısaca açıklamak gerekirse : Ormanlık alanın içerisine kurulmuş bu parkurlarda genellikle tırmanılacak alanlar, fileler, flying fox geçişleri (çelik halatlar kullanılarak dağcılık yöntemiyle yüksek bir yerin üzerinden kayarak geçmek) bulunuyor ve siz bir takım güvenlik ekipmanlarının yardımıyla bu parkuru bitirmeye çalışıyorsunuz. Türkiye'de de bazı şehirlerde varmış bu parkurlardan ama açıkçası ben ilk kez burada karşılaştım.
Bir kaç hafta önce bir grup arkadaşla Jura dağına yürüyüşe gittik. Orada bu parkurlardan birinin olduğunu öğrenince hemen parkurun yolunu tuttuk. Kişi başı 20 euroya güvenlik ekipmanlarımızı alıp, parkura adımımızı attık :)

İlk başta beceremem, oramı buramı kırarım diye çok korkmuştum ama neyseki korktuğum başıma gelmedi ve çok eğlenceli 2 saatin sonunda parkurun sonuna vardık.

Günümüzden geriye de bu fotoğraflar kaldı.




Hamiş: Bu macera parkuru olayı çok zevkliymiş. Herkese tavsiye ediyorum!

12 yorum:

  1. Evet cok zevkli oldugunu duydum cok iyi biliyorum burada bizdede varmis ama firsatim olmadi gideyim en azindan sen yapiyorsun benim yerime sen bol bol eglen canim:))
    sevgiler♥

    YanıtlaSil
  2. vaayy süpermişşş! denemeyi çok isterdim!!

    bu arada fiyatı çok uygun geldi banaaa..
    Türkiye'de varsa da asla bu kadar uygun olamaz benceee (:
    fotoğraflar da çok güzelll.. çok az amaaaa (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hakikaten 20 euro oldukca ucuz. Benzer parkurlar Isvicre tarafinda 60 CHF civarinda. Sevgiler.

      Sil
  3. a ne güzel ya.
    duymamıştım.
    amerikada da canını seven kurtarsın zombi maceraları yapıyolar.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de onu duymamistimm. Cok merak ettim ama. Hemen arastiracagim.

      Sil
  4. yemin ediyorum kıskanıyorum artık :D

    YanıtlaSil
  5. Duymamıştım, duymuş oldum.

    Çok güzel!

    YanıtlaSil
  6. İnanılmaz derecede istiyorum böyle birşey yapmak. Keşke daa fazla fotoğraf koysaydın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslina bakarsan 9 fotograf var :) fakat kucuk kucuk olduklarindan daha az gibi geliyor sanirim :)

      Sil